HTML

Ész nélkül...úton

Mindenki kiváncsi arra hogy milyen lehet csak úgy hátragyni az addig felhalmozott problémákat és az unalmas hétköznapokat.Én sem vagyok ezalól kivétel.Csakhogy én mertem és tettem.Arránylag részletesen le is írtam mindent.Ha van rá időd.A fejezetek kapcsolodnak egymáshoz.

Friss topikok

  • csak egy lány: hülye lennék? nem is ismerlek, de ahogy olvastam amiket írtál, valahogy megkedveltelek. és gondolt... (2008.06.05. 18:54) Üresedő polcok

Linkblog

2007.08.07. 22:43 átlagger

Csak szép sorba

   A Bandinál eltöltött néhány nap nagyon jót tett nekem, ki is pihentem magam, meg jol is esett a társaság.Igaz Bandi fel ajánlotta, hogy felvissz Budapestre de én inkább előbb megyek Hatvanba, ugyanis ott is van valaki akit meg szeretnék látogatni és remélem ő is fog nekem annyira örülni, hogy befogad néhány napra.Indulás előtt még felhívtuk, hogy pontosan hol is van az az utca ahol ő lakik, meg ,hogy vigyázzon mert vendégei lesznek.
   Mire odaértünk bizony már eléggé besötétedett, de nagynehezen mégis megtaláltuk.Misi barátunk lakik Hatvanba, őt is nagyon régen láttam már, bár nem túl sokat változott.Őt is megszálta a családi élet, jobban is igyekezhetett volna mert csak egy kislánya van és egy felesége.Békés kis családi házban laknak ami szépen rendbe is van tartva.Amikor megérkeztünk úgy láttam, hogy Tündi (felesége) nem annyira örült, hogy a férje két régi cimborája beállít éjszaka.De meglepő módon amikor közöltem velük, hogy mit is csináltam, illetve csinálok ő volt az akin nem láttam, hogy hülyének tart.Ami még nagyon jol esett, hogy maguktol ajánlották fel, hogy töltsem ott az éjszakát.Ezt megköszöntem és közöltem, hogy én vagy 2-3 ra gondoltam de abba is szó nélkül belementek.A kislányuk nemrég kapott egy nagyobb szobát és én elalhattam a régibe.Még nem volt átfestve, tehát szép rózsaszín, tele barbis képekkel.Az első ott töltött éjszakárol annyit azért elmondanék hogy, Bandi is csak úgy ment haza, hogy előtte leültünk egy kicsit beszélgetni, amiből végül iszogatás lett és egy telefon Banditol haza, hogy kicsit késni fog mert piásan nem mer elindulni a kocsival, így ő is maradt reggelig.De ott is volt gyerek így 11 kor bekelett fejeznünk a mulatozást...a házban.Így átmentünk a kisházba ahol igaz csoda várt minket.Misiről tudni kell, hogy mindig is nagy zenész volt.És nem csak rajongott de zenélt is.Mire érettségiztünk 92-ben ő már egy zenekarban dobolt, és eléggé jól.Rá pár évre ha nem kezdett volna el haldokolni a magyar rock élet minden formálya akkor nagyon sokra vihette volna.Mondjuk így se panaszkodhatott hiszen még vagy 10 éve egy eléggé nagy zenekar országos turnéján ő dobolt végig.Nem állandó tagnak vették fel csak kisígtett de így se rossz.Együtt is zenélgettünk valamikor régen, ami nagyon élvezetes volt, bár kétlem, hogy akár egy akordot is le tudnék már fogni.De megjött a kedvem a gitározáshoz megint csak.
   Hajnalig elbohóckodtunk azután Bandi is elindult haza, könnyes búcsú és igéret, hogy hamarosan felkeresem megint.Azutána következő nap már a hétvégébe csúszott így lehetett pihenni, délig alvás, majd Misivel kimentem a boltba.Ha már ott lakom egy kicsit akkor besegitek az anyagiakba, azzal a kevés pénzemmel ami maradt.
   Misi kidobóként dolgozik, nemrég csinált is egy ezzel kapcsolatos kis válalkozást.Vannak ott is problémák de most rengeteg nyári fesztiválre hívták őket,ezzel lehet kint lessz majd a szarbol.
  Egyik este amint bent ültünk a nagyszobába egy kicsit elszégyeltem magam, egy számomra idegen család melegében húzom meg magam mert én nem voltam képes ezt biztosítani magamnak.És ez az érzés amikor Misin kívül más is ott volt a közelemben csak egyre erősödött.Azt semm szerettem volna, hogy azt higgyék, hogy én ott akarok rajtuk élősködni így elég hamar bejelentettem, hogy mikor megyek majd el tőlük.Ez az időpont nemsokáre elérkezik.Kb 10 perc múlva.Nagyon örültem, hogy itt lehettem, egy békés kis ház, zöld fű.Mondjuk virágok is lehettek volna az udvaron meg valami kis szökőkút de ez is tökéletes, olyan békés...és családias.És annak is örülök, hogy semmit nem változott Misi semm, a járása is ugyan olyan mint régen.Az meg kimondottan aranyos volt amikor a kislányával mentek kézenfogva.Ő egy óriás és melette a kis manó aki néha felnéz az apjára csodálattol csillógó szemeivel.

  Nemsokára a vonatom is itt lesz, ezt még innen Misiéktől írom.Beszarás, hogy már lassan mindenkinek van internete.Jönn a vonat, és én megyek.Odafent is lesznek jópáran akiket meg kellene látogatnom.Remélem sikerrel járok majd, és most irány a "nagyfalu"!!

Szólj hozzá!

Címkék: zene internet gitár szar éjszaka vonat rózsaszín érettségi csoda virágok dob gitározás tündi bandi misi turné akord


A bejegyzés trackback címe:

https://lehetlenkaland.blog.hu/api/trackback/id/tr90134819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása