HTML

Ész nélkül...úton

Mindenki kiváncsi arra hogy milyen lehet csak úgy hátragyni az addig felhalmozott problémákat és az unalmas hétköznapokat.Én sem vagyok ezalól kivétel.Csakhogy én mertem és tettem.Arránylag részletesen le is írtam mindent.Ha van rá időd.A fejezetek kapcsolodnak egymáshoz.

Friss topikok

  • csak egy lány: hülye lennék? nem is ismerlek, de ahogy olvastam amiket írtál, valahogy megkedveltelek. és gondolt... (2008.06.05. 18:54) Üresedő polcok

Linkblog

2007.09.01. 16:36 átlagger

Maradok még egy kicsit

   Úgy döntöttem, hogy maradok még néhány napot.Jol érzem itt magam, és a kis kaland amibe most belecsöppentem...talán az is itt tart, nem is talán hanem biztosan.Tegnap este találkoztam még a lánnyal mint ahogy azt írtam.Nórinak hívják egyébként és nagyon tetszik, szerintem nem nagyon lesz belőle semmi tartós vagy komoly de most jó.Nem mondok ilyeneket, hogy szerelem mert az nem csak úgy jönn meg nem illik ilyen dolgokkal csak úgy dobálózni...nálam.Inkább nagyon erős vonzódás.És a tegnap este...
   Tehát az nagyon jó volt, hosszú séta majd onnan az ágyban kötöttünk ki.Igaz én fáradt voltam de nem azért feküdtünk le.Nem nagyon szeretném ecsetelni, soha nemis szerettem az ilyeneket részletezni, hogy utána milyen jó volt még ott feküdni meg ilyenek.Jó volt és kész.Most kicsit olyan mintha valami nagy szabadságomat tölteném.Pihenés, egy gyönyörű nő, aránylag jó idő, mi kelhet még?
   Csak az a nagyon rossz, hogy tudom nemsokára útnak indulok megint.Azt még nem tudom pontosan merre és mikor de hamarosan.Talán azért szeptember végére legkésőbb jó lenne haza térni.Nem tagadom kicsit azért már hiányzik az én kis szürke lakótelepi birodalmam, a sokáig alvás hétvégén, hétköznap a délutáni szunyóka.De az elmúlt napokba legalább megint rájöttem arra, hogy ha hazatérek valki nagyon jó lenne mellém, mint nő.Meg nagyon sokmindene fogok változtatni, legalább is amin tudok.
   Igazság szerint nem is tudom, hogy ezt a fejezetett minek is válaltam most be.Olyan túl sok érdemleges nem történt velem az elmúlt napon.Nem is mentem semerre, fáradt is vagyok, meg nem tudom még mi lessz az esti programom.Tehát ez most csak egy kis időtöltés a részemről.Meg remélem annak a néhány embernek aki olvassa rendszeresen , mint a kisangyalok.Öszintén bevallom amikor ezt elkezdtem akkor sokat gondolkodtam, hogy írjam e egyáltalán vagy se, amikor már eldölt bennem, hogy írom akkor volt az, hogy számítottam, hogy azért néhány embert érdekel egy ilyen, de már úgy vagyok, hogy az a lényeg, hogy írhatom, bár nem is panaszkodom.Hiába nem állnak tömegek mögöttem...de néhanyan még is.

Szólj hozzá!

Címkék: rossz út kaland ágy szeptember szürke


A bejegyzés trackback címe:

https://lehetlenkaland.blog.hu/api/trackback/id/tr79154827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása