Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Ész nélkül...úton

Mindenki kiváncsi arra hogy milyen lehet csak úgy hátragyni az addig felhalmozott problémákat és az unalmas hétköznapokat.Én sem vagyok ezalól kivétel.Csakhogy én mertem és tettem.Arránylag részletesen le is írtam mindent.Ha van rá időd.A fejezetek kapcsolodnak egymáshoz.

Friss topikok

  • csak egy lány: hülye lennék? nem is ismerlek, de ahogy olvastam amiket írtál, valahogy megkedveltelek. és gondolt... (2008.06.05. 18:54) Üresedő polcok

Linkblog

2007.08.24. 15:31 átlagger

Közel a cél

  Bizony...nemsokára már megérkezek utam végéhez, mondjuk nem tudom még, hogy utána mi lessz ezért nem is olyan bizos, hogy az a vége.De azért én úgy készülök.Az minden esetre biztos, hogy piheni fogok, nem is keveset, és élvezem azt amit fiatal koromba nem tehettem meg, ez a Balaton.Rengeteget terveztük régen, hogy lemegyünk.Sok ember csak azért megy a balatonra a barátaival nyaralni mert az egyfajta jelkép, vagy nem is tudom micsoda.Megtestesít valamit ami maga a nagybetüs nyár és pihenés.Van benne valami, az tény de én kicsit másként látom a dolgokat.Én jobban szerettem a fesztiválokra való kiköltözést a barátokkal.Ott hajnalig szórakozni, és reggel tájékban lefeküdni.Ezzel is bizonyítva, hogy még fiatalok vagyunk és nem akarjuk magunkat öregíteni ezzel idő előtt.
   Dénesnél 20.ig maradtam fent.Ő még erősködött, hogy maradjak legalább a tüzijátékra de én nem szerettem volna.Az a hatalmas tömeg, mindenki lesi az eget egy ideig majd elégedetten az olcsó élvezettől vagy épp elenkezőleg megindulnak haza, én meg mit bambuljak ott?Megkértem Dénest, hogy azért a város széléig vigyen el.Külön kértem arra is, hogy az autó pályán tegyen ki lehetőleg.Reménykedtem, hogy stoppal tovább haladhatok.

   Még csak kora délután volt amikor kiértünk, a leállósávban parkolt le.Az elakadás jelző nagyon hasznos ilyenkor de nem ajánlatos túl sokáig használni.Még egy utolsó cigit elszívtunk együtt az autónak támaszkodva, közben beszélgetünk egy keveset.Java részt a multkori iszogatásrol, én komolyan nagyon élveztem.Nagyon régen is imádtam az ilyeneket, pláne amikor nem kötött az idő, a busz miat vagy ilyesmi.Csak utána volt mindig olyan nagyon szar.Pláne másnap, amikor részletesen viszaemlékeztem a bulira.És elkezdem sajnálni azokat a dolgokat amiket akkor úgy gondolok, hogy nem kellett volna megtennem.Például:nem kellett volna annyira berugnom mert akkor többet tudtam volna beszélni ezzel vagy azzal, meg ilyesmi.De még így is nagyon szerettem az ilyes fajta össze röffenéseket.Volt olyan is, hogy bizonyos dolgok elrontották a kedvemet vagy valakik.Ebbe meg az a legrosszab ha az a valaki van felháborodva.
   Kicsit már megint elkalandoztam...miután érzékien elbúcsúztoma Dénestől elindultam nagy sétámon az autó pályán, stopolva.Meglepetésemre allig egy órányi séta után meg is állt nekem egy kamionos.Reménykedtem benne, hogy semmi ferde hajlam nincs benne, ez csupán addig tartott amíg fel nem másztam a fülkébe.Ott minden hely tele volt ragasztva pinás képekkel, de valami hihetettlen mennyiségben.Bemutatkoztunk egymásnak, az ő neve Feri volt, és azonnal el is kezdett beszélni.Elöször még csak arrol, hogy hova is tart.Székesfehérvárra vitt egy nagy építkezéshez alapanyagot.Miután ezt elárulta azonnal rátért arra a témára amiről valószínüleg szól az élete, a baszásrol.Valószínüleg oda-vissza tudja a kámasutrát, de ez még nemis lenne baj ha magába tartaná.Feri egy közel 40 éves szex őrűlt volt, cserébe jó fej is, azt el kell ismerni.Tőlem is kérdezgetett dolgokat, amik egy része elgondolkodtatott.Pláne amikor kérdezte mikor voltam utoljára nővel, nem akartam neki hazudni, így elmondtam, hogy régen és az semm kapcsolaton belül történt.Én ilyen haver barát tipus vagyok nem pedig olyan barát típus, bele kell törődni.
  Feri 2 szer is elvált már 5 gyereke van akik közűl kettőt még soha nem látott.A nagy szexuális éhsége miat nem tudott hű maradni egyetlen feleségéhez semm, "mert nekik nem volt olyan nagy étvágyuk".Pláne a terhesség vége felé. nem is volt valami szép ember így a fizetése felét kurvákra költötte.Volt pesten valami kis csaj akihez szokott járni.Még csak 17 éves de azt mondta Feri:"ahoz képest olcsó".Hát igen...vannak ilyenek.Vannak akik 17 évesen még otthon ülnek és gondolkodnak, hogy más fiatalok miért iszogatnak és miért a szex és ilyesmik.Ez egyáltalán nem normális, nem azt mondom, hogy kötelező inni, csak kimozdulni nem árt és egy kicsit élni, amihez nem feltétlenül kapcsolódnak az imént említet dolgok.Akkor vannak olyan 17 évesek akik szórakoznak, illetve a testi örömöket sem vettik meg, ez a normális szerintem, ha valaki határokon belül tartja.Bár itt alapbol a normális mint fogalom relatív és nem én leszek az aki erre a kérdésre most helyes választ fog adni.De van hogy 17 évesen az ember annyira belemerül, hogy mindegy kivel,miért és minek, ez meg megint csak sok nekem.Ez a leányzó persze már a szélsőséges esetekhez tartozik.Mert benne az iménti rövdke kérdésekre megven a válasz, még arra is, hogy mennyiért?
   Amint közeledtünk Székesfehérvár felé szóba került ez a bizonyos építkezés, azon belül az is, hogy mostanába kevés a fekete munkás mert a múltkor valami hatalmas razzia során rengeteg embet küldtek haza.Romániába többek közt, és itt az cég javarészt belőlük állt, nagyjábol sikerül pótolni de még mindig kevesen vannak.Azonnal felcsillant a szemem, egy kis pénz a balatonra nem lenne rossz.Dénes adott kölcsön 10 000-ret meg még volt nekem is 5000, de az nem túl sok.Napi 8 óra munkára adnak 4000 forintott egy menzás ebédet meg jótanácsot.Megkérdeztem, hogy olyat lehet e, hogy 10 óra munkáért minden marad az eredetibe csak alhatok valahol?Erre nem tudott válaszolni."Majd a főnök"
  Meg is érkeztünk, 20-án nem nagyon ment a munka de a főnökkel tudtunk beszélni, szerencsém volt.Úgy tünt szimpatikus vagyok neki, felajánlotta, hogy mind a két műszakot végig dolgozom akkor naponta 8000 - et megkapom 2 ebédet és alhatok is ott a telephelyen., ráadásul egy ágy szerüségen.Még abba is belement, hogy csak egy pár napot melózzak nála.Rengeteget dolgozatam, borzalmasan fáj a hátam és a lábam.Nem részletezem a munkát, javarészt az alapot csináltuk az épületnek, de a pénzt megkaptam.Ma is dolgoztam még csak hamarabb eljöhettem, most még itt ülök egy ilyen internetes klubban de nemsokára elindulok keresek valami panziót és kipihenem magam egy kiadós vacsora és egy jó sör után.Már nincs sok hátra.Közel a cél

Szólj hozzá!

Címkék: pina szex székesfehérvár buli beszélgetés alap élvezet iszogatás dolgoz 17éves


A bejegyzés trackback címe:

https://lehetlenkaland.blog.hu/api/trackback/id/tr68147943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása