HTML

Ész nélkül...úton

Mindenki kiváncsi arra hogy milyen lehet csak úgy hátragyni az addig felhalmozott problémákat és az unalmas hétköznapokat.Én sem vagyok ezalól kivétel.Csakhogy én mertem és tettem.Arránylag részletesen le is írtam mindent.Ha van rá időd.A fejezetek kapcsolodnak egymáshoz.

Friss topikok

  • csak egy lány: hülye lennék? nem is ismerlek, de ahogy olvastam amiket írtál, valahogy megkedveltelek. és gondolt... (2008.06.05. 18:54) Üresedő polcok

Linkblog

2008.05.13. 22:55 átlagger

Lefejezett bohóc

    Hát ismét itt vagyok, mivel ismét utra kell hogy induljak.A multkori kis kiruccanásom nagyon jó volt és terápiának sem volt éppen utolsó.Csak azóta történt néhány dolog, az leg számot tevőbb az hogy némi örökölt adóság miat oda a házam.Elméletileg május 30 lesz az utolsó napom amit eme falak közt tölthetek és utána...nem tudom.Gyülölöm a bizonytalanságot, és egyben rettegek is tőle, ez nem tudom normális e, de ez van.
    Ebben a helyzetben más nem jutt eszembe mint hogy odébb álljak és próbálkozzam tovább, ugyan ezt szoktam csinálni amik feleslegessé válok vagy ha tudom hogy kellemetlen lehet a létezésem vagy a társaságom és abbol is kijutott.Amit a leg inkább nem lenne ilyenkor szabad, az a fantázia képekbe kapaszkodni.De nálam ez is megtörtént, és ezt eddig mindig meg is bántam teljesen mostanáig.Ez uttal nem akarom elfelejteni azt a képet, vagy inkább képsorozatott.Megörzöm inkább magamnak, hátha jó lesz majd egyszer visszanézni vagy esetleg megvalósításhoz alapul venni.De az is lehet, hogy ez egy hatalmas hiba tőlem.
    Az igazat megvalva most eléggé magam alatt vagyok, az imént leírtak siránkozásnak tünhet de nem az, sokkal inkább egy kúra.Le kell írnom ha már megoldást nem találtam még rá.Az imán felfedeztem hogy az egész eddigi életemből mindössze egy táskányival állhatok tovább.A bútoraim rozzantak, gyújtósnak is max csúfolni lehetne őket, ruhám sincs olyan jaj de sok,a könyveimet pedig bedobozolom és leadom valmi helyi ismerősömnek, hogy gyüjtsön rájuk némi port a padláson.Még csak félig van a csomagom de valami ennivalót is kellene bele tennem az útra.
    Fáradt vagyok de most valahogy mégse tudok aludni.Nem terveztem, hogy én ezt most megírom de egy olyan mélypont szerüségre kerültem amiből most úgy érzem ez a pár sor segit kimászni.De lessz majd jobb is...jönnek új házak...és könyvek...és valóra vált fantázia képek.Most pedig megyek és pakolászok tovább és lehet hogy még ma este bedobom a szembe bérház földszinti lakás egyik ablakát mert már évek óta iritál az ott élő embernek csúfolt majom és büntudatom lenne ha a nélkül mennék el innen, hogy ne adtam volna jelet gyülöletemnek.

Szólj hozzá!

Címkék: majom ember dolog visszanézni rettegek


A bejegyzés trackback címe:

https://lehetlenkaland.blog.hu/api/trackback/id/tr57467279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása