HTML

Ész nélkül...úton

Mindenki kiváncsi arra hogy milyen lehet csak úgy hátragyni az addig felhalmozott problémákat és az unalmas hétköznapokat.Én sem vagyok ezalól kivétel.Csakhogy én mertem és tettem.Arránylag részletesen le is írtam mindent.Ha van rá időd.A fejezetek kapcsolodnak egymáshoz.

Friss topikok

  • csak egy lány: hülye lennék? nem is ismerlek, de ahogy olvastam amiket írtál, valahogy megkedveltelek. és gondolt... (2008.06.05. 18:54) Üresedő polcok

Linkblog

2008.06.25. 23:50 átlagger

Járt ösvény

   Nincs meg egy éve, hogy itt jártam.Legutóbb stoppal jöttem ide, most kénytelen voltam a tömegközlekedést élvezni.Nem akartam ilyen dög melegbe ki tudja meddig állni az út szélén.Már oda a házam így pár nappal ezelőt elindultam valahova, a cél majd valamikor útközbe kiderül.De addig is most a tavaji első vendéglátóimhoz vezetett az utam.A állomásrom elég nehezen találtam oda mivel még csak kocsival jártam arra.Már távolrol látszódott, hogy valami megváltozott, konkrétan a tető és talán még az udvar is ki lett csinosítva.

   Amint beléptem az ajtón azonnal megismertem a pult szerüség mögött ülő nénikét.A nevét nem tudom, csak úgy maradt meg bennem mint Feri bá felesége aki nem nagyon szólitok meg mert nem tudom hogy.Na most ő ült ott és amint rámnézet fel is ismert.Nem mondom, hogy a nyakamba ugrott de nem is rúgott belém, egy mérsékelten örömteli fogadtatásban volt részem.Azonnal érdeklődni kezdett, hogy megint a világ csavargólya vagyok e?De még mielőt válaszolhattam volna legyintett és közölte hogy " ezek a mai fiatalok jódolgukba nem tudnak mit kezdeni magukkal".Nem akartam kiábrándítani szegényt, hogy most tényleg el kellett jönnöm otthonrol.Inkább csak mosolyogva bólintottam egyet és Feri bá után érdeklődtem.Eddig tartott a jókedve a néninek...elmesélta, hogy télen Feri bá agyvérzést kapott és 3 hónapnyi szenvedés után márciusban meghalt, azóta a fiával visszi tovább a válalkozást.Megjegyeztem neki, hogy már távolrol szemet szúrtak a változások, erre ismét felvidult és örömmel kezdte el mesélni, hogy úniós támogatást nyertek és felújították az egész épületet.Ezek után némi kínos csend közepette néztünk egymásra majd gyorsan kértem tőle egy szobát.Ekkor ismét elkezdet mesélni, hogy a szobák lettek a legjobban kicsinosítva.Hát nem mondom, nem tulzott az öreglány, egyszerüen kellemes volt szétnézni benne, szinte már sajnáltam a szönyegeket amikor túrabakancsal másztam át rajtuk.

   Nemsokáig maradok már itt, van internet is, most is arrol pötyögök.Bár egész nap olyan dög meleg volt, hogy nem is nagyon mozdultam ki.Egésznap csak olvastam illetve a régebbi fejezeteket javítottam ki.Nem hittem volna, hogy ilyen sok és szemetszúró hibákkal voltak tele, de azért hagytam is még szerintem benne.Még egyszer sem olvastam el őket, jobb szeretem az ilyeneket egy az egyben a hátam mögöt hagyni nehogy változtassak rajta.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://lehetlenkaland.blog.hu/api/trackback/id/tr57539682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása