HTML

Ész nélkül...úton

Mindenki kiváncsi arra hogy milyen lehet csak úgy hátragyni az addig felhalmozott problémákat és az unalmas hétköznapokat.Én sem vagyok ezalól kivétel.Csakhogy én mertem és tettem.Arránylag részletesen le is írtam mindent.Ha van rá időd.A fejezetek kapcsolodnak egymáshoz.

Friss topikok

  • csak egy lány: hülye lennék? nem is ismerlek, de ahogy olvastam amiket írtál, valahogy megkedveltelek. és gondolt... (2008.06.05. 18:54) Üresedő polcok

Linkblog

2008.08.12. 16:06 átlagger

A következő

  Bizony megvan a következő, ráadásul lépés.Már azthiszem említettem, hogy megpróbálkozom külföldön, mostanra ez már biztos és a dátum is egyre inkább körvonalazódik.Az a cég ahol most dolgozom szeptember elején kivonulna Angliába és én is jelentkeztem abba a csoportba amit vissznek ki.Ott is egy építkezésen kellene vért izzadni vagy majd valmit kezdek, a lényeg, hogy legyek kint, ott meg már alakítok valamit.Elég szar, hogy nem tudom mit is gondoljak erről az egészről, mert mennék is meg nem is.De talán így lesz a legjobb.

   Szeptember 7 lenne az a bizonyos időpont, megbeszéltem a főnökkel ha fix, hogy mehetek én is akkor előte azért kicsit fissza fogjuk a munkatempót, mármint azok akik utaznak ki.Hiába nem vagyok már fiatal ha úgy vesszük de mégis jó lenne előte egy kis kikapcsolódás meg ilyesmi.Még tiszta szerencse, hogy mondjuk nem 20 éves koromba került erre sor mert biztos rohadt szar lett volna, rengeteg lemondás meg olyan változás ami nem feltétlenül a legjobb dolgokbol álltak volna, pláne ha még sokan nem is könnyitik meg a dolgok, hanem épp ellenkezőleg.

   Valamelyik nap befejeztűk az alapozást és a főnök (aki egy rendes ember) úgy döntött hogy 2 órával hamarabb elmehetünk és még egy sört is fizet mindenkinek mivel 1 héttel hamarabb végeztünk mint ahogy az a ütemtervben szerepelt.A csoport nagyrésze inkább ment haza vagy vissza a szálásra pihenni de én inkább későbre halasztottam a töltődést,A kocsma ahova beültünk nem igazán volt valami nagy durranás, neve se volt de a hangulat valmi régi helyre emlékeztetett.De ez most lényegtelen, ami viszont fontos hogy ott volt egy fekete fehér kistévé felfogatva a sarokba egy fekete fémkeretbe és talán az m1 ment rejta.Azon belül is valmi műsor, egy fiatalokbol áló csoportot mutogattak benne akik leutaztak a balatonra és, hogy ők ott hogy érzik magukat meg merre is mennek szórakozni.Azt hámoztam ki az egészből, hogy azt akarják bemutatni nem csak milliókbol lehet nyaralni meg aranykirakásos vitorlással kell elütni az időt a vizen, és hogy ebbe milyen igazuk is van.A többiek hamar észrevették, hogy teljesen belebambultam a tv-be és ők is elkezdték nézni.

   A műsor utolsó tíz percét láttuk csak de azt csendbe ültük végig, amint pedig vége lett kitárgyaltuk, hogy milyen fasza dolog is lehet amit ott mutogattak.Sátorral lemenni mert ugye apartmanok meg hasonlók már nem igazán van szabad.Vagy ha mégis a bérlési időnél aranyárba mérik az órákat.Ezen beszélgetésre nemsokkal egy hatalmas ötlet fogalmazódott meg a fejembe, idén is len kellene menni de nem ám egyedül.Az a minimum hogy Bndit, Dénes meg akit csak lehet abbol a társaságbol elhívom.Még ha csak egy pár napra is.Őszintén szólva elég kevés esélyt látok arra meglett család apákként elválalnának egy ilyen dolgot, max ha jönn az egész család.Ezt most be is fejezem és felugrok Déneshez, hogy megvitassam vele a dolgot.Hátha összejönn...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://lehetlenkaland.blog.hu/api/trackback/id/tr75612711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása