HTML

Ész nélkül...úton

Mindenki kiváncsi arra hogy milyen lehet csak úgy hátragyni az addig felhalmozott problémákat és az unalmas hétköznapokat.Én sem vagyok ezalól kivétel.Csakhogy én mertem és tettem.Arránylag részletesen le is írtam mindent.Ha van rá időd.A fejezetek kapcsolodnak egymáshoz.

Friss topikok

  • csak egy lány: hülye lennék? nem is ismerlek, de ahogy olvastam amiket írtál, valahogy megkedveltelek. és gondolt... (2008.06.05. 18:54) Üresedő polcok

Linkblog

2008.06.26. 23:10 átlagger

Itthon, otthon?

   Megint itt vagyok, és akkor egyútal már írok is.Tegnap óta nem tul sok minden történt velem.Csak most kicsit unatkozom, bár egész nap ez ment.Egész nap csak aludtam és sétálgattam.A környéken elég sok erdő van és gondoltam túrázok már egy rövidet ha itt vagyok.Nem gondoltam volna, hogy ez ilyen gondolatokat indít el bennem.Még az erdős rész kezdete előt van pár hétvégi ház amikhez kert vagy éppen gyümölcsös is tartozik.Elrendezésbe majdnem mindegyik ugyan olyan.A házak háttal álltak a partnak amin sorakoznak a fák.Én a nagy kavarodás közepette már rég letévedtem az útrol és itt a kertek végébe sétáltam végig, szinte mindegyik kert gondosan elvolt kerítve és látszott, hogy rendszeresen ápolják őket, kivéve egyet.Kiríkított a többi kerítés közül a rozsdás széttépet drótháló és a mögötte gazosan alábukó part.Nem tudtam megállni, hogy be ne mentek, túlságosan emlékeztetett egy régi, számomra igencsak kedves helyre.Ez a hely pedig nagyanyámék háza volt.Egy Múcsony nevű faluban laktak és ott is ugyan ilyen elrendezésük voltak a határ menti házak.Ez pedig kisértetiesen emlékeztetett rá.Nem nagyon akartam lemenni a lejtőn egészen a házig, nagy volt a gaz, meg kedvem se volt hajolgatni az évek óta metszetlen fák alatt.Így csak a kert elejéig mentem majd ott leültem egy kicsit és rágyujtottam egy cigaretára.

   Vannak olyan képek, illatok, és hangok amikről azonnal egy bizonyos dolog ugrik be.Például egy bizonyos sampon illatárol mindig a múcsonyi nagyanyám és az itt töltött nyári hetek jutnak eszembe.A fejezet címe is onnan jutott eszembe, hogy pár napja megéreztem valamit...egy illatott.Nem tudom, hogy mié volt vagy honnan jött de az otthon ugrott be róla.És ekkor gondolkoztam el azon, hogy otthon?10 éves korom óta nem nagyon volt olyan hely amire így tudtam tekinteni, egyszer majdnem rá pár évvel, de sajnos az is meghiusúlt, és nemtagadom ez elégé szar érzés.De ki tudja?Lehet mire végetér ez az utam már lesz ilyenem is, addig is meg bele nem halok.Mondjuk ez is talán csak annak jutt eszébe aki úgy járt ezzel a dolgokkal mint én, mint ahogy az is, hogy az otthon relatv fogalom.Az a hely ahol a szeretteink laknak, vagy az ahol mi?A kettő sajnos nem mindig jár együt.

   Elég sokáig üldögéltem ott a kertvégbe, elszívtam még egy szál cigaretátt majd lassan elindultam hazafelé.Azért mégis feltudok valamit mutatni a mai napbol mert elég rendesen leégtem.Szerencsére csak az arcom, ha a térdemmel jártam volna így erősen kétlem, hogy most akármi mást is csinálnék mint feküdnék az ágyan vagy térdelnék a fagyasztóba.De egyvalami biztos...most ölni tudnék egy nagybögre hideg tejért.

Szólj hozzá!

Címkék: szar tej itthon relatív hideg otthon drótháló


A bejegyzés trackback címe:

https://lehetlenkaland.blog.hu/api/trackback/id/tr58541360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása