HTML

Ész nélkül...úton

Mindenki kiváncsi arra hogy milyen lehet csak úgy hátragyni az addig felhalmozott problémákat és az unalmas hétköznapokat.Én sem vagyok ezalól kivétel.Csakhogy én mertem és tettem.Arránylag részletesen le is írtam mindent.Ha van rá időd.A fejezetek kapcsolodnak egymáshoz.

Friss topikok

  • csak egy lány: hülye lennék? nem is ismerlek, de ahogy olvastam amiket írtál, valahogy megkedveltelek. és gondolt... (2008.06.05. 18:54) Üresedő polcok

Linkblog

2007.08.29. 19:12 átlagger

Megérdemelt pihenés

   Végre megérkeztem, pár napja itt vagyok a Balatonnál.Most épp jól is érzem magam.Az eddigi utam olyan zavaros volt és bizonytalan, csak egy volt biztos, hogy ez a végcélom, és most itt vagyok.Olyan mint ha nyaralnék egy átdolgozott nyár után, egy jól megérdemelt pihenés.Már megvan néhány napja, hogy befutottam, szerencsére egyszer sem kellet a szabadban éjaszakáznom, amint leszáltam a vonatrol máris telefonáltam az itteni barátnak, őt Gábornak hívják.
  Hívásom után néhány órával meg is érkezett, addig elelmélkedtem meg sétálgattam az állomáson.Ő siófokon lakik, onnan jár rengeteg helyre dolgozni.Van neki is valahol itt egy kis bárja illetve rengeteg diszkóba hívják mixerkedni, számára sokkal inkább télen van a pihenés.Eléggé megörültünk egymásnak, valamivel több mint egy hónapja még egy panel rengeteg mélyén rohadtam, most pedig a balaton melet kocsikázok egy rég nem látott barátommal és beszélgetünk, hogy mi mindent kéne csinálna az elkövetkező napokban.
  Nem messze lakik a partol, egy kis kertes házban, egyedül, pon mint én.Valaha nagy macsó volt, sőt még mindig az de feleséget vagy komoly barátnőt nem igazán tudott találni magának, bár így is sikerült összehoznia egy gyereket, még vagy 21 éves korában.De legalább van egy fia, aki valószínüleg nem ismerné meg az utcán, de így legalább itt külön szobám van.Hangulatos, van bene egy kis szekrény, tv meg külön fürdő szoba.Gabi azonnal felvilágosít, hogy nem sokat lesz itthon a munkája miat, de én nyugodtan mászkálhatok minden felé.Sőt hátul a garázsban van egy régi kismotor amit nyugodtan használhatok ha rendbe tudom szedni.Leültünk dumálni és egy óra múlva már indult is melózni, én meg ettem és mielőtt lefeküdtem volna aludni még szerettem volna sétálni egyet a környéken.Fogtam szakadt ingemet a derekamra kötöttem és a néhány szál cigarettámat zsebre vágtam majd elindultam a part felé.A napot már a horizont javában kezdte elnyelni, de én pont az ilyet szerettem.Szerintem ez a legalkalmasabb idő az ilyen sétákhoz, sőt...romantikus sétának lenne a legjobb, éppen ezért, hogy ne legyek egyedül vettem egy gombóc fagylaltot, így kettesben rögtön másabb volt a séta.Mire szép lassan kiértem a partra már teljesen eltünt a nap.Leültem egy padra és néztem a csendes vizet, közben pedig elszívtam néhány szál cigaretát.Emlékszem még általános iskolás koromba voltam itt egy hetet, azt hiszem Balatonmáriafürdőn.Sok mindenre ugyan nem emlékszem már de az biztos, hogy jó volt.Akkor még nem voltak nagy alkohol partik és hasonlók de mégis élvezhető volt.A későbbi évek során gondoltam arra, hogy milyen jó lenne azt megint átélni, pláne ha mindegyik barát ott van.Ami nagyon emlékezetes volt onna, az amikor egy srácnak el kellet magyaráznom, hogy hogy kell csókolózni.De inkább örülök annak, hogy kaptam ilyen szeletet a tortábol, nem szeretnék telhetetetlennek tünni.
  Elég sokat üldögéltem a parton, észre sem vettem, hogy már teljesen sötét van.Haza menni meg még nem volt kedvem, így elbalagtam valami kis bódéig, vettem egy sört és leültem egy asztalhoz, hogy átgondoljam meddig is akarok itt maradni és utána mi legyen?Egyikre sem tudtam választ adni, egy valami biztos volt, hogy kell vennem még egy üveg sört mert nagyon jol esett.Az is, hogy ott ültem és maga a csend is, csak néha zavart meg a szomszéd asztálnál duruzsoló németek morgása.Ezekben a pillanatokban csak az a nagyon rossz amikor villámcsapáskén ér a felismerés, hogy egyedül vagyok...és egyedül ülök.Tudom, hogy vannak emberek akik kiálnak mellettem de ezt valahogy magamba kellen megoldani de soha nem ment.Valahogy olyan mit amikor egy szobában összesepregetünk és port nem tudjuk kiseperni a küszöb miat de lapátunk sincs.Ezért a port besepejük a szőnyeg alá.A következő takarításnál meg már a szönyeg alól is ki sepered mert már dudorodik a sok mocsoktol.Megint nem tudod hova seperni így mehet megint vissza, csak idővel nem lehet olyan simán elsiklani felette de még mindig nem tudod kivinni.Keresed merre van a porszívó, de nem találod.Azt se tudod, hogy ott van e a szobában.Lehet..nemtudni, nem ismersz rá vagy nem tudod, hogy kell használni, pedig az lenne a megoldás.Még egy ótvaras lapát sincs a közelben, így egy megoldád van.Ha elég magas már a por akkor egy kevesett át lehet seperni a küszöb felett.Éppen csak annyit, hogy ne legyen odabent fullasztó a levegő, és erre kellene valamiféle megoldás.Mára anyit írok hogy ez így is elég fárasztó a végére.Ha valaki érti mi mit jelent annak jó ha valaki nem akkor az kapot egy jó takarítási feladványt.A többi itt töltött napomat majd valamikor leírom a héten.Remélem..

Szólj hozzá!

Címkék: séta mixer németek szomszéd feleség fürdő balatonmáriafürdő dolgozni garázs porszívó küszöb


A bejegyzés trackback címe:

https://lehetlenkaland.blog.hu/api/trackback/id/tr1152293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása