HTML

Ész nélkül...úton

Mindenki kiváncsi arra hogy milyen lehet csak úgy hátragyni az addig felhalmozott problémákat és az unalmas hétköznapokat.Én sem vagyok ezalól kivétel.Csakhogy én mertem és tettem.Arránylag részletesen le is írtam mindent.Ha van rá időd.A fejezetek kapcsolodnak egymáshoz.

Friss topikok

  • csak egy lány: hülye lennék? nem is ismerlek, de ahogy olvastam amiket írtál, valahogy megkedveltelek. és gondolt... (2008.06.05. 18:54) Üresedő polcok

Linkblog

2008.06.22. 17:57 átlagger

Holnap a "nagynap"

Hát eljött az idő...ma vagyok itthon útoljára, ugyanis holnap ki kell költöznöm.Már majdnem mindent összecsomagoltam amire szükségem lehet, bár egy pár dolgot még szivesen vinnék magammal de bőven elég lesz ez a nagy hátizsák.Azért a kényelemre is kell néha figyelni.

A srácokkal is úgyahogy megbeszéltem már, hogy megint teszek egy látogatást náluk.Szinte mindegyikük megkérdezte, hogy igaz most a sokkal egyszerübb megoldást választom?Én természetesen megnyugtatam mindanyiukat, hogy felszálok a tiszain egy vonatra és már csak náluk az álomáson fogok megállni.De ez nem fedi a valóságot.Legalább olyan utat tervezek mint amilyen egy éve volt.Most nem szeretnék augusztus végénél előrébb látni.Attol tartok nem tetszeni ami ott vár rám, de majd lesz valahogy ez is.

A multkori fejezetbe igazábol nem írtam semmiről, csak a szenvedésemet kellet kiírnom magambol.Hát, hogy őszinte legyek most se sokkal jobb a helyzet de nem lehet mindig csak siránkozni, akkor mivé lenne ez a világ?Na meg történt velem nagyon jó dolog is az elmult napokba.Amit most bizony nem fogok elmesélni.De történtek kevésbé élvezetesek is.Készülődésemből kifolyólag meg kellet látogatnom egy tescót is.Dolgozik ott egy ismerősöm és szerettem volna kérni tőle pár dobozt.Sajnos amikor mentem ő pont nem dolgozott de ha már ott voltam vettem némi tápot is ami jól jönn majd az úton.Javarészt konzervek, abbol is inkább olyanok amiket hidegen is meglehet enni.Ilyen tipusbol kellene instant levest csinálni.Amihez nem kell meleg víz, jó hozzá a hideg is.ami pl nem ilyen sajtkrém és egyéb nyúnya nyavaja leves azt mondjuk így is meglehet csinálni csak előfordul, hogy az ember mire egy adag végéra ér kicsit elgondolkodik az élet értelmén.De sok kennyérel kell tunkolni és akkor már az sem olyan rossz.Van ég valami mi bizony elengedhetetlen...hitőpor.Sokmindenre lehet használni, főzéshez vagy vadászathoz pont nem de másraigen.Minden más már volt otthon.Nagyábol be is pakoltam már.De majd este fogom befejezni, addig is nézem még egy kicsit a tv-t.Ki tudja mikor lessz ilyen legközelebb, bár annyira nem is hiányozna.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://lehetlenkaland.blog.hu/api/trackback/id/tr90533861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása