HTML

Ész nélkül...úton

Mindenki kiváncsi arra hogy milyen lehet csak úgy hátragyni az addig felhalmozott problémákat és az unalmas hétköznapokat.Én sem vagyok ezalól kivétel.Csakhogy én mertem és tettem.Arránylag részletesen le is írtam mindent.Ha van rá időd.A fejezetek kapcsolodnak egymáshoz.

Friss topikok

  • csak egy lány: hülye lennék? nem is ismerlek, de ahogy olvastam amiket írtál, valahogy megkedveltelek. és gondolt... (2008.06.05. 18:54) Üresedő polcok

Linkblog

2008.05.14. 22:50 átlagger

Lassan már készülök...

    Ma reggel amikor felkeltem, teljesen letisztult gondolatokkal felfegyverkezve eldöntöttem, hogy el is kezdek pakolni.Minek várnék vele, hogy utána meg kapkodjak?
    Az első nagy feladatom az volt, hogy el is döntsem mi az ami a táskába kerül, és mi az ami a dobozba.Kitaláltam, hogy úgy lenne a legjobb ha fokozatosan haladnék, egyszerre egy szekrényt kipakolok és a legfontosabb dolgot kirakom a dohányzó asztalra, majd haladok tovább a következő szekrényre.Nem mintha olyan rengeteg dolgom lenne de azért én igyekszem megadni a módját.Ma az úgymond "emlékes" szekrénykét pakoltam ki.Ebbe lényeges dolog nem volt de fontos annál inkább.Ezekből válogattam bőven, sok régi fénykép.Amikor még nem igazán voltak ilyen digitális kütyük, de jók azok is, és nem kell hozzá elem vagy áram hogy vissza tudjam őket nézni.Ezek javarészt koncertek, kocsmázások, bulik ,fesztiválok, és a sátrazások emlékét idézik vissza.Nézegetve a képeket elgondolkodtam azon, hogy ebbe a pillanatba amikor villant a vakú, azokban a felhőtlen órákba és napokba, gondoltuk volna, hogy ide jutunk és így?Erősen kétlem, de azokat az alkalmakat talán nem is a jövö siratásával kell elrontani.
    Találtam még bérletet, az elmult hat év összes bérletét megtaláltam...de valahogy kétlem, hogy majd egy parkban vagy panzióban éjszakázva könnyes szemekkel nosztalgiázok a bérleteket nézve, így az nem jönn velem.Nem úgy mint a nagyapámtol örökölt pakli kártya és egy több oldalas iromány amit pár éve pár barátom alkotott egy oldott hangulatu este során.Ezzek olyan dolgok, amikre akárhová is megyek szükségem lessz rájuk.Jobban mint egy kabátra.De megyek is inkább mert már eléggé fáradt vagyok és nem kicsit csábít az ágyam.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://lehetlenkaland.blog.hu/api/trackback/id/tr45469235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása